لی مین هو


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

سیلام دوستای گلم خوفید..ولنتاینتون مبارک.....خب امروز بعد از مدت ها اومدم آپ کنم[خسته نباشم] خب اینم از عکسا

اینم به افتخار سباجونم

Lee Min Ho City Hunter Wallpaper 665x500 Lee Min Ho on cityhunter

Lee Min Ho Fashion Style City Hunter 399x588 Lee Min Ho Fashion Style

Lee Min Ho Fashion Style City Hunter 3 Lee Min Ho Fashion Style

منبع:bk-ss501.mihanblog.com



نظرات شما عزیزان:

sania
ساعت20:44---4 اسفند 1390

این عکسای مین هوو واسه فیلم سیتی هانتره..
میسسی آجیییییییییییی جووووووووووووووون.
بوووووووووووووووووووس

آره.خواهش سیسی



لیلا
ساعت19:58---3 اسفند 1390

سلام.بله دیگه دوست جدید پیدا کردی.
آپ میکنی نباید خبر بدی؟

ووووووووای ببخشید آجی جونم اتفاقا تونظرم بود که اول به تو بگم

ببخشید دفعه ی دیگه اول تو....قربونت برم



مهسا
ساعت15:53---29 بهمن 1390

وبت خيلي عاليه به منم سربزن بااسم وبم بلينو بگو باچه اسمي بلينكمت

مرسی عسیسم.....من لینکت کردم 



faezeh
ساعت15:01---29 بهمن 1390

سلام غزل جون خوبی؟
مرسی خبرم کردی
خیلی قشنگ بود من دوسش دارم جذابه!
مرسی بازم بابای

فائزه جونم مرسی که اومدی.....



زهراممممممم
ساعت22:34---28 بهمن 1390

سیلااااااااممممم
داستانننن گذاشتم - اگه خواستی بخونی
بگو رمزشو بدم بت
[نیشخند]

من اخر قضیه این شلوارای لی مین هو رو نگرفتم -
چرا همه شلواراش انقد کوتان -
خوشش میاد یا لنگاش درازه !!
اصلا ولش -
خودت چطولی؟

مرسی منم خوبم.رمزشو بهم دادی که



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,سـاعت 10:14 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.